Badania rynkowe i konsumenckie UEK
Wersja do druku

Zapraszamy

  • przedsiębiorstwa i instytucje zainteresowane badaniami rynkowymi pod kątem zjawisk ekonomicznych i społecznych, mogących stanowić wsparcie w procesach decyzyjnych w firmie odnośnie sposobów i strategii działania na danym rynku (dowolnie definiowanym)
  • firmy zainteresowane badaniami zachowań i preferencji konsumentów służących optymalizacji jakości oferowanych produktów i usług oraz strategii ich sprzedaży.

Oferujemy

  • Przeprowadzanie wszechstronnych badań i analiz rynku polskiego oraz zagranicznego pod wybranym kątem (różne branże, różne segmenty, różne formy)
  • Badania sensoryczne produktów i usług oraz różnych form reklamy z wykorzystaniem metody eyetrackeringu
  • Badana zachowań i preferencji konsumentów
  • Badania z zakresu myślenia kreatywnego
  • Badania służące analizie strategicznej przedsiębiorstwa
  • Badania pod kątem analizy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa
  • Badania w zakresie organizacji i zarządzania w firmie

Korzyści

  • zminimalizowanie ryzyka podjęcia nietrafnych decyzji produkcyjnych lub zarządczych
  • zmniejszenie obszaru niepewności w dziedzinie badań i rozwoju nowych produktów
  • zoptymalizowanie wszystkich parametry oferowanych produktów/usług tak, aby były zgodne z oczekiwaniami klientów i bieżącymi wyzwaniami rynku
  • zmaksymalizowanie sprzedaży poprzez optymalne wykorzystanie posiadanych zasobów ma teranych i niematerialnych
  • zapewnienie właściwego harmonijnego rozwoju swojemu przedsięwzięciu biznesowemu

Nasze atuty

  • unikalna infrastruktura badawcza:
  • Eyetracker stacjonarny i mobilny firmy Tobii (jeden z nielicznych w Polsce!)
  • laboratorium sensoryczne wyposażone m.in. w w olfaktometr terenowy Nasal Ranger.
  • badania z wykorzystaniem najnowocześniejszych technik i metod badawczych:
    • klasyczne – badania ankietowe, wywiady, grupy fokusowe, desk research
    • metoda badań kooperatywnych z wykorzystaniem koncepcji pełnej partycypacji
    • metody analizy strategicznej- metody portfelowe, metoda 5 sił Portera, metoda łańcucha wartości, benchmarking, SWOT
    • heurystyczne/inwentyczne – metoda morfologiczna, metoda myślenia w bok, metoda superpozycji, odmiany burzy mózgów, metoda analogii
  • oceny sensoryczne przeprowadzane przez wyselekcjonowany i wykwalifikowany zespół badawczy