Szkolenia „szyte na miarę”
Oferujemy szkolenia „szyte na miarę” dla firm, instytucji oraz szkół i placówek dydaktycznych, które pozwolą zgłębić zagadnienia dot. potencjału, jaki posiada grywalizacja i korzyści, jakie daje w kontekście edukacyjnym oraz biznesowym. Dzięki naszym kursom będziesz mógł znacznie lepiej motywować i zwiększać zaangażowanie poszczególnych osób, dzięki pobudzaniu ich motywacji wewnętrznej.
Organizujemy szkolenia zarówno podstawowe, jak też specjalistyczne, podczas których przybliżamy zagadnienia dot. gier i grywalizacji oraz pokazujemy, jakie możliwości niesie technologia – nowoczesny sprzęt, aplikacje i programy, które mogą uatrakcyjnić z jednej strony zajęcia w szkołach i na uczelniach, a także usprawnić procesy realizowane w organizacjach.
Bazując m.in. na typologii uczestników projektów gamifikacyjnych A. Marczewskiego pomagamy zidentyfikować konkretne typy graczy i na tej podstawie tak dobrać elementy grywalizacji, by możliwe było w jak największym stopniu ich stymulowanie i zwiększanie zaangażowania oraz pobudzanie motywacji.
Nowatorskie metody
Współpracujemy z dostawcami rozwiązań – platformami grywalizacyjnymi i możemy wykorzystywać ich specjalistyczne narzędzia do wdrożenia grywalizacji, wzmocnienia zaangażowania i edukacji w praktycznie każdym środowisku, w którym funkcjonuje człowiek (organizacja, zespół projektowy, szkoła, uczelnia, itp.).
Oferujemy także specjalistyczne doradztwo i specjalistyczne wsparcie w obszarze wzmacniania motywacji wewnętrznej z wykorzystaniem grywalizacji.
Łącząc tradycyjne gry i narzędzia dydaktyczne z nowoczesnym oprogramowaniem i urządzeniami oraz wirtualizacją procesów – zmierzamy w kierunku opracowania nowych rozwiązań i zastosowań tych współpracujących ze sobą elementów w różnych branżach i obszarach aktywności człowieka. Mając przy tym na względzie cel główny – usprawnienie i poprawę jakości kształcenia, wzmacnianie zaangażowania i motywacji oraz usprawnianie realizowanych projektów i procesów.
W naszej ofercie znajdują się m.in.:
- identyfikacja dominujących motywatorów zewnętrznych i wewnętrznych wśród pracowników i kadry zarządzającej oraz osób które poddane będą procesowi grywalizacji,
- korzyści i ograniczenia związane ze zgrywalizowaniem procesów i relacji międzyludzkich,
- identyfikacja procesów, działań, obszarów w organizacji oraz w projektach edukacyjnych, w których grywalizacja wpłynie na poprawę zaangażowania,
- określenie „kamieni milowych” w trakcie wdrażania grywalizalizacji,
- storytelling – pisanie historii swojej organizacji i projektu oraz przyciąganie uwagi odbiorców,
- poprawianie skuteczności procesów rekrutacji, onboardingu, rozwoju pracowników oraz wzmacnianie zaangażowania uczniów do nauki i samodzielnego przyswajania pozyskiwanej wiedzy,
- wspieranie integracji zespołów i zwiększanie efektywności działania organizacji oraz zespołowego uczenia się nowych zagadnień,
- audyt istniejących systemów IT w organizacji i wskazanie możliwości zintegrowania z platformą grywalizacyjną,
- identyfikacja typów graczy występujących w organizacji oraz z szkołach i strategie postępowania z nimi na etapie wdrażania grywalizacji,
- wskazanie konkretnych procesów, działań i obszarów, w których możliwe jest zaimplementowanie grywalizacji,
- przygotowanie kompleksowej ścieżki postępowania w kontekście grywalizacji zidentyfikowanych procesów lub projektów,
- ocena i mierzenie efektów wdrożenia grywalizacji oraz utrzymanie pozytywnych rezultatów kampanii grywalizacyjnej.