Oferujemy kompleksowe wdrożenie kampanii grywalizacyjnych w projektach biznesowych i edukacyjnych, ich wspieranie i utrzymanie wypracowanych efektów.

Dysponujemy dużym doświadczeniem w badaniach nad zastosowaniami grywalizacji w obszarach biznesowym i edukacyjnym oraz kilkunastoma wdrożeniami. Współpracujemy z dostawcami rozwiązań – platformami grywalizacyjymi i możemy wykorzystywać ich specjalistyczne narzędzia do kompleksowego wdrożenia grywalizacji.

Świadcząc usługi komercyjnie i niekomercyjnie wierzymy, że forma gry i zabawy może wspierać człowieka w drodze do pożądanych przez niego postaw, w każdym aspekcie życia. Czerpiąc z wrodzonych mechanizmów nauki, wszystko, co robimy jest otwarte na zewnętrznych twórców, umożliwiając im modelowanie doświadczeń i ich celów dla dobra ludzi i społeczności bez ograniczeń sektorowych.

Nasza aktywność w obszarze grywalizacji jest otwarta na nowe implementacje z wykluczeniem obszarów działania na szkodę użytkowników lub traktujących ich, jako produkt.

Kto może skorzystać z naszych usług:

  • Właściciele firm oraz managerowie, którym zależy na podniesieniu konkurencyjności swojego zespołu lub przedsiębiorstwa w takich obszarach jak sprzedaż, komunikacja z klientem, motywacja i zaangażowanie pracowników;
  • Managerowie HR oraz specjaliści ds. zasobów ludzkich odpowiedzialni za motywację pracowników oraz ich zaangażowanie w wykonywaną pracę i życie firmy, którzy chcą podnieść swoje kompetencje oraz wykorzystać grywalizację do stworzenia optymalnego środowiska pracowniczego;
  • Dyrektorzy i managerowie sprzedaży, którzy chcą wykorzystać mechanizmy grywalizacji do motywowania przedstawicieli handlowych celem podniesienia wyników sprzedażowych;
  • Rekruterzy oraz pracownicy agencji zatrudnienia, którzy chcą oprzeć procesy rekrutacyjne w oparciu o mechanizmy grywalizacyjne, angażując i motywując kandydata w nowoczesny sposób;
  • Marketing managerowie, brand managerzy oraz product managerzy, którzy odpowiedzialni są za nowoczesne metody interakcji z klientem i chcą w skuteczny sposób angażować odbiorców w działania marki;
  • Project managerowie, którzy odpowiedzialni są za wdrożenie grywalizacji w przedsiębiorstwach i koordynują projekty grywalizacyjne, bądź też chcą wykorzystać techniki grywalizacji w zarządzaniu swoimi projektami;
  • Nauczyciele, szkoleniowcy i trenerzy, którzy chcą prowadzić szkolenia z grywalizacji bądź też wykorzystać angażujące techniki grywalizacyjne, we własnych formach szkoleniowych w celu wzmacniania zaangażowania swoich uczniów/ słuchaczy;
  • Wszyscy, którzy chcą poznać najnowsze metody owocnej realizacji celów biznesowych, społecznych czy edukacyjnych przy zastosowaniu grywalizacji i wprowadzić je do swojej organizacji, w tym m.in. przedstawiciele NGO’sów.