Cyfrowa edukacja to wyzwanie, ale i wielka szansa, aby sprostać wymaganiom zmieniającej się rzeczywistości w kontekście wdrażania nowych, skutecznych metod umożliwiających efektywną naukę oraz tworzenie przyjaznego środowiska wykorzystującego zalety nowych technologii.
Jeśli chcesz poszerzyć wiedzę w tym obszarze to SERDECZNIE ZAPRASZAMY na wydarzenie organizowane na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji 2019’.
„GRYWALIZACJA – wykorzystanie mechanizmów gier do modyfikowania
tradycyjnych sposobów nauczania oraz zwiększania chęci zdobywania wiedzy”
Termin: Czwartek 13.06.2019 r. godz.: 10.00 – 14.00
Miejsce: Kampus UEK, sala nr 30 (koło kortów)
Program spotkania:
Godz.: 10.00 – 10.30 – prezentacja projektu „GRYWALIZACJA w edukacji i biznesie”, realizowanego w ramach konkursu pt.: „Naukowe Inspiracje – Ciekawe i Kreatywne”, przez Katedrę Zachowań Organizacyjnych, Koło Naukowe „IDEA”, działające przy Katedrze Zachowań Organizacyjnych oraz Dział Transferu Wiedzy i Projektów Międzynarodowych UEK w ramach którego planowane jest m.in. stworzenie pierwszego w Polsce „Laboratorium grywalizacyjnego” – realizatorzy projektu Dr Marek Makowiec, mgr Aleksandra Witoszek
Godz.: 10.30 – 10.45 – Małopolska Inicjatywa Cyfrowej Edukacji (MICE) – partnerstwo edukacji, nauki i biznesu – Agata Kiełkowicz Fundacja Szkoła Medialna, koordynator MICE
Godz.: 10.45 – 11.30 – „Nowy wymiar szkoły – przykłady dobrych praktyk, Da Vinci Publiczna Szkoła Podstawowa w Krakowie” – Ewa Mauer Dyrektor Da Vinci Publiczna Szkoła Podstawowa w Krakowie
Godz.: 11.35 – 12.45 – Grywalizacja i gry komputerowe w edukacji, czyli o rozwijaniu kompetencji kluczowych i zawodach przyszłości – Andrzej Peć,Didactix It Sp. z o.o.
Godz.: 12.50 – 14.00 – Od Soundplant’a do SkyBox’a, czyli o interaktywnych narzędziach (nie tylko) dla nauczyciela i trenera – Piotr Kaja,Andrzej Peć,Didactix It Sp. z o.o.
Korzyści dla uczestników:
- poznasz czym jest GRYWALIZACJA i jak może pomóc w przyswajaniu wiedzy, uczeniu się i motywowaniu,
- dowiesz się jak zbudować ciekawą fabułę do zajęć ze studentami,
- będziesz mógł przetestować innowacyjne rozwiązania wspierające edukację,
- możesz zdobyć nagrody w konkursie.