Tym razem było ono połączone z wydarzeniem upowszechniającym rezultaty projektu VILESA – Rozwój wirtualnej przestrzeni edukacyjnej jako narzędzia do rozwijania umiejętności krytycznego myślenia, komunikacji, współpracy i kreatywności uczniów w kontekście COVID-19.
Po uroczystym otwarciu spotkania przez Prorektora ds. Nauki – prof. dr hab. Pawła Lulę, kierownik projektu: dr hab. Marek Szarucki, prof. UEK z Katedry Analiz Strategicznych przedstawił założenia oraz wyniki projektu. Następnie dr Oskar Kosch przedstawił case pt.:„Przywództwo“.
Ostatnim prelegentem była pani Aleksandra Witoszek-Kubicka z Katedry Zachowań Organizacyjnych, która jako opiekun merytoryczny Laboratarium Grywalizacji UEK, przedstawiła krótką prezentację dotyczącą możliwości wykorzystania gier poważnych w VRi gamifikacji do kształtowania pożądanych zachowań oraz przykłady aplikacji wykorzystywanych w szkoleniach i badaniach w naszym Laboratorium.