Badania i analizy rynku zapewnią Twojej firmie przewagę nad konkurencją! Zwiększ konkurencyjność i zleć badanie produktów naszym ekspertom.
Zapraszamy
przedsiębiorstwa i instytucje zainteresowane badaniami rynkowymi pod kątem zjawisk ekonomicznych i społecznych, mogących stanowić wsparcie w procesach decyzyjnych w firmie odnośnie sposobów i strategii działania na danym rynku (dowolnie definiowanym)
firmy zainteresowane badaniami zachowań i preferencji konsumentów służących optymalizacji jakości oferowanych produktów i usług oraz strategii ich sprzedaży.
Poznaj preferencje konsumentów i dostosuj produkt do ich potrzeb.
Oferujemy
przeprowadzanie wszechstronnych badań i analiz rynku polskiego oraz zagranicznego pod wybranym kątem (różne branże, różne segmenty, różne formy)
badania:
sensoryczne produktów i usług oraz różnych form reklamy z wykorzystaniem metody eyetrackeringu
zachowań i preferencji konsumentów
z zakresu myślenia kreatywnego
służące analizie strategicznej przedsiębiorstwa
pod kątem analizy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa
w zakresie organizacji i zarządzania w firmie
Korzyści
zminimalizowanie ryzyka podjęcia nietrafnych decyzji produkcyjnych lub zarządczych
zmniejszenie obszaru niepewności w dziedzinie badań i rozwoju nowych produktów
zoptymalizowanie wszystkich parametry oferowanych produktów/usług tak, aby były zgodne z oczekiwaniami klientów i bieżącymi wyzwaniami rynku
zmaksymalizowanie sprzedaży poprzez optymalne wykorzystanie posiadanych zasobów ma teranych i niematerialnych
zapewnienie właściwego harmonijnego rozwoju swojemu przedsięwzięciu biznesowemu
Nasze atuty
unikalna infrastruktura badawcza:
Eyetracker stacjonarny i mobilny firmy Tobii (jeden z nielicznych w Polsce!)
laboratorium sensoryczne wyposażone m.in. w w olfaktometr terenowy Nasal Ranger.
badania z wykorzystaniem najnowocześniejszych technik i metod badawczych:
klasyczne – badania ankietowe, wywiady, grupy fokusowe, desk research
metoda badań kooperatywnych z wykorzystaniem koncepcji pełnej partycypacji
metody analizy strategicznej- metody portfelowe, metoda 5 sił Portera, metoda łańcucha wartości, benchmarking, SWOT
heurystyczne/inwentyczne – metoda morfologiczna, metoda myślenia w bok, metoda superpozycji, odmiany burzy mózgów, metoda analogii
oceny sensoryczne przeprowadzane przez wyselekcjonowany i wykwalifikowany zespół badawczy