Marketing UEK
Wersja do druku

Zapraszamy

  • wszystkie przedsiębiorstwa i instytucje zainteresowane lepszym dopasowaniem swojej oferty do potrzeb konsumentów oraz zwiększeniem sprzedaży poprzez usprawnienie prowadzonych działań marketingowych i/lub optymalizację funkcjonowania działów marketingu (dowolnego szczebla)
  • firmy świadczące usługi marketingowe, promocyjne, reklamowe zainteresowane rozwojem/uzupełnieniem zakresu swoich usług dzięki współpracy z uczelnią
  • wszystkie osoby i podmioty prawne poszukujące usług z zakresu marketingu sieciowego

Oferujemy

  • Diagnozowanie i projektowanie organizacji służb marketingowych
  • Doradztwo w zakresie operacyjnego planowania marketingowego
  • Doradztwo w zakresie zarządzania marketingiem w firmie
  • Analizy i oceny marketingowe ogólne:
  • marketingowej sytuacji firmy
  • finansowych aspektów marketingu
  • wartości marki
  • efektywności marketingu (audyt)
  • Analizy marketingowe specjalistyczne:
    • marketing międzykulturowy i międzynarodowy,
    • marketing mody,
    • marketing na rynku wydawnictw muzycznych i fonograficznych,
    • marketing dóbr kultury,
    • marketing społeczny,
    • marketing internetowy.
  • Opracowywanie strategii marketingowych:
    • całościowej danego przedsiębiorstwa,
    • dla poszczególnych marek (produktów),
    • zarządzania marką i wizerunkiem firmy,
    • konkurencji i kreowania wartości,
    • związanej z wejściem i konkurowaniem przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych,
    • komunikacji marketingowej
  • Opracowanie koncepcji i wdrażanie działań e-commerce
  • Doradztwo w zakresie:
    • planowania i prowadzenia badań marketingowych,
    • zastosowania systemów informatycznych i technologii informacyjnych w marketingu,
    • opracowywania kampanii reklamowych,
    • prawa w reklamie,
    • zarządzania kluczowymi klientami,
    • sponsoringu,
    • public relations,
    • CSR
  • szkolenia:
    • Strategiczne planowanie marketingowe,
    • Kształtowanie wartości w sferze koncepcji, działań i narzędzi marketingowych,
    • Marketing międzynarodowy i euromarketing.

Korzyści

  • poprawa zarządzania marketingiem na poziomie strategicznym
  • podniesienie jakości strategicznych planów marketingowych,
  • zwiększenie widoczności i konkurencyjności firmy na rynku,
  • usprawnienie procesów zarządzania działaniami marketingowymi na poziomie operacyjnym
  • i zwiększenie efektywności tych działań
  • podniesienie poziomu komunikacji z rynkiem i jakości działań promocyjnych
  • uzyskanie dostępu do nowych pomysłów i inicjatyw marketingowych
  • w konsekwencji wzrost sprzedaży oraz liczby zadowolonych i lojalnych klientów

Nasze atuty

  • szeroki zakres stosowanych metod i technik badawczych:
  • analiza źródeł wewnętrznych i zewnętrznych
  • analiza źródeł pierwotnych i wtórnych
  • wywiad, badania kwestionariuszowe
  • obserwacja, eksperyment
  • analiza produktów konkurencyjnych
  • metody symulacyjne
  • kierunek Marketing i Komunikacja Rynkowa UEK otrzymał Certyfikat „Studia z przyszłością”.