
Wersja do druku
Zapraszamy
- wszystkie przedsiębiorstwa i instytucje zainteresowane lepszym dopasowaniem swojej oferty do potrzeb konsumentów oraz zwiększeniem sprzedaży poprzez usprawnienie prowadzonych działań marketingowych i/lub optymalizację funkcjonowania działów marketingu (dowolnego szczebla)
- firmy świadczące usługi marketingowe, promocyjne, reklamowe zainteresowane rozwojem/uzupełnieniem zakresu swoich usług dzięki współpracy z uczelnią
- wszystkie osoby i podmioty prawne poszukujące usług z zakresu marketingu sieciowego
Oferujemy
- Diagnozowanie i projektowanie organizacji służb marketingowych
- Doradztwo w zakresie operacyjnego planowania marketingowego
- Doradztwo w zakresie zarządzania marketingiem w firmie
- Analizy i oceny marketingowe ogólne:
- marketingowej sytuacji firmy
- finansowych aspektów marketingu
- wartości marki
- efektywności marketingu (audyt)
- Analizy marketingowe specjalistyczne:
- marketing międzykulturowy i międzynarodowy,
- marketing mody,
- marketing na rynku wydawnictw muzycznych i fonograficznych,
- marketing dóbr kultury,
- marketing społeczny,
- marketing internetowy.
- Opracowywanie strategii marketingowych:
- całościowej danego przedsiębiorstwa,
- dla poszczególnych marek (produktów),
- zarządzania marką i wizerunkiem firmy,
- konkurencji i kreowania wartości,
- związanej z wejściem i konkurowaniem przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych,
- komunikacji marketingowej
- Opracowanie koncepcji i wdrażanie działań e-commerce
- Doradztwo w zakresie:
- planowania i prowadzenia badań marketingowych,
- zastosowania systemów informatycznych i technologii informacyjnych w marketingu,
- opracowywania kampanii reklamowych,
- prawa w reklamie,
- zarządzania kluczowymi klientami,
- sponsoringu,
- public relations,
- CSR
- szkolenia:
- Strategiczne planowanie marketingowe,
- Kształtowanie wartości w sferze koncepcji, działań i narzędzi marketingowych,
- Marketing międzynarodowy i euromarketing.
Korzyści
- poprawa zarządzania marketingiem na poziomie strategicznym
- podniesienie jakości strategicznych planów marketingowych,
- zwiększenie widoczności i konkurencyjności firmy na rynku,
- usprawnienie procesów zarządzania działaniami marketingowymi na poziomie operacyjnym
- i zwiększenie efektywności tych działań
- podniesienie poziomu komunikacji z rynkiem i jakości działań promocyjnych
- uzyskanie dostępu do nowych pomysłów i inicjatyw marketingowych
- w konsekwencji wzrost sprzedaży oraz liczby zadowolonych i lojalnych klientów
Nasze atuty
- szeroki zakres stosowanych metod i technik badawczych:
- analiza źródeł wewnętrznych i zewnętrznych
- analiza źródeł pierwotnych i wtórnych
- wywiad, badania kwestionariuszowe
- obserwacja, eksperyment
- analiza produktów konkurencyjnych
- metody symulacyjne
- kierunek Marketing i Komunikacja Rynkowa UEK otrzymał Certyfikat „Studia z przyszłością”.