Twoja firma i marka potrzebuje mocnego i spójnego wizerunku w oczach klientów? Planowanie marketingowe to konkretny harmonogram skutecznych działań marketingowych, które mają na celu wykreowanie silnej marki. Pomożemy ci w tym!
Zapraszamy
wszystkie przedsiębiorstwa i instytucje zainteresowane lepszym dopasowaniem swojej oferty do potrzeb konsumentów oraz zwiększeniem sprzedaży poprzez usprawnienie prowadzonych działań marketingowych i/lub optymalizację funkcjonowania działów marketingu (dowolnego szczebla)
firmy świadczące usługi marketingowe, promocyjne, reklamowe zainteresowane rozwojem/uzupełnieniem zakresu swoich usług dzięki współpracy z uczelnią
wszystkie osoby i podmioty prawne poszukujące usług z zakresu marketingu sieciowego
Całość działań i założeń strategii marketingowej ma na celu wyróżnić markę na tle konkurencji. Częścią dobrej strategii jest promocja, reklama i marketing internetowy.
Oferujemy
diagnozowanie i projektowanie organizacji służb marketingowych
doradztwo w zakresie operacyjnego planowania marketingowego
doradztwo w zakresie zarządzania marketingiem w firmie
analizy i oceny marketingowe ogólne:
marketingowej sytuacji firmy
finansowych aspektów marketingu
wartości marki
efektywności marketingu (audyt)
analizy marketingowe specjalistyczne:
marketing międzykulturowy i międzynarodowy,
marketing mody,
marketing na rynku wydawnictw muzycznych i fonograficznych,
marketing dóbr kultury,
marketing społeczny,
marketing internetowy.
opracowywanie strategii marketingowych:
całościowej danego przedsiębiorstwa,
dla poszczególnych marek (produktów),
zarządzania marką i wizerunkiem firmy,
konkurencji i kreowania wartości,
związanej z wejściem i konkurowaniem przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych,
komunikacji marketingowej
opracowanie koncepcji i wdrażanie działań e-commerce
doradztwo w zakresie:
planowania i prowadzenia badań marketingowych,
zastosowania systemów informatycznych i technologii informacyjnych w marketingu,
opracowywania kampanii reklamowych,
prawa w reklamie,
zarządzania kluczowymi klientami,
sponsoringu,
public relations,
CSR
szkolenia w zakresie:
strategiczne planowanie marketingowe,
kształtowanie wartości w sferze koncepcji, działań i narzędzi marketingowych,
marketing międzynarodowy i euromarketing.
Korzyści
poprawa zarządzania marketingiem na poziomie strategicznym
podniesienie jakości strategicznych planów marketingowych,
zwiększenie widoczności i konkurencyjności firmy na rynku,
usprawnienie procesów zarządzania działaniami marketingowymi na poziomie operacyjnym i zwiększenie efektywności tych działań
podniesienie poziomu komunikacji z rynkiem i jakości działań promocyjnych
uzyskanie dostępu do nowych pomysłów i inicjatyw marketingowych
wzrost sprzedaży oraz liczby zadowolonych i lojalnych klientów
Nasze atuty
szeroki zakres stosowanych metod i technik badawczych:
analiza źródeł wewnętrznych i zewnętrznych
analiza źródeł pierwotnych i wtórnych
wywiad, badania kwestionariuszowe
obserwacja, eksperyment
analiza produktów konkurencyjnych
metody symulacyjne
kierunek Marketing i Komunikacja Rynkowa UEK otrzymał Certyfikat „Studia z przyszłością”.